Zarządzamy nieruchomościamiZarządzamy nieruchomościamiZarządzamy NieruchomościamiZarządzamy nieruchomościami

Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami mieszkalnymi

  • reprezentowanie Wspólnot przed osobami fizycznymi, prawnymi, urzędami państwowymi, organami administracji samorządowej,
  • prowadzenie książki obiektu zawierającej informacje o stanie technicznym nieruchomości, karty inwentaryzacyjnej, dokumentacji eksploatacyjnej, informacji o bieżącej konserwacji, dokumentacji powykonawczej budynku,
  • prowadzenie dokumentacji budynku w tym ewidencjonowanie lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży,
  • sporządzanie planu gospodarczego dla nieruchomości,
  • zawieranie, rozwiązywanie umów z dostawcami mediów oraz umów na ubezpieczenie nieruchomości,
  • prowadzenie spraw związanych z pozwoleniem na umieszczenie reklam i tablic informacyjnych na budynku i posesji,
  • negocjowanie, opiniowanie umów a także egzekwowanie wykonania zawartych umów,
  • przygotowanie dokumentów do organizacji i rejestracji wspólnot mieszkaniowych,
  • organizacja oraz uczestnictwo w zebraniach Wspólnoty,
  • prowadzenie korespondencji związanej z administrowaniem nieruchomości,
  • opracowanie planów zarządzania nieruchomością według wybranego wariantu,
  • doradztwo w zakresie pozyskiwania zewnętrznych środków zwrotnych na remonty i modernizacje,
  • doradztwo przy wyborze najkorzystniejszych ofert, w zakresie usług (bankowych, ubezpieczeniowych, budowlanych, komunalnych, telekomunikacyjnych i innych) oraz materiałów (budowlanych, elementów wykończenia wnętrz i innych) wraz z negocjowaniem cen, uzyskiwaniem rabatów,
  • inne czynności zlecone przez Wspólnotę w ramach indywidualnych uzgodnień.

 

Polityka prywatności